Nya laddstolpar för elbil!

Roliga nyheter! Nu förnyar och utökar vi med laddstolpar i garaget. Laddningsmöjligheter finns nu på plan 3, 4 och plan 5. Läs mer här!

Vart laddar man?

Laddningsmöjligheter finns på plan 3, 4 och plan 5. Laddplatserna är endast till för laddbara bilar.

Plan 3

  • 16 st ladd-platser där man kan ladda upp till 22 kW.
  • Må ha med sig sin egen ladd-kabel med typ 2 kontakt att stoppa in i ladd-boxen.

Plan 4

  • 16 st ladd-platser där man kan ladda upp till 22kW
  • Må ha med sig egen laddkabel med typ 2 kontakt att stoppa i ladd-boxen

Plan 5

  • 18 st ladd-platser där man kan ladda upp till 22 kW.
  • Må ha med sig sin egen ladd-kabel med typ 2 kontakt att stoppa in i ladd-boxen.

Vid eventuella driftsstörningar på laddstolparna:

Ring supportnummer +46 13 266 12 52.

Vad kostar det?

Priset går efter Nordpool spot (nordiska elmarknaden).

Hur laddar man?

Väl på plats vid laddstolpen i garaget hittar du instruktioner för laddning när du Skannar OR-koden på den aktuella laddaren.

  1. Anslut kabeln
  2. Skanna QR-koden på laddaren
  3. Tryck på starta laddning
  4. Välj betalmetod

Har kabeln fastnat?

Steg 1.

a) Säkerställ att kabeln är inkopplad ordentligt på båda sidor.

b) Testa att låsa och låsa upp ditt fordon.

c) Ta loss kabeln från ditt fordon.

d) Ta loss kabeln från laddningsstationen.

Steg 2. Om du fortfarande inte får loss kabeln från laddningsstationen:

a) Starta en ny laddningssession.

b) Stoppa laddningssessionen.

Steg 3. Om kabeln fortfarande är fast i laddningsstationen, kontakta support på telefonnummer +46 13 266 12 52.

Kostnad

Betala med Swish, Mastercard, Visa, Apple Pay eller Google Pay.

Vid fel ring support numret

Vid frågor vänligen ring support på telefonnummer +46 13 266 12 52.